Koszyk
Mój koszyk

· Koszyk jest pusty.
Mój koszyk

· Koszyk jest pusty.

Przedsprzedaż - Zamówienia przedsezonowe

Przedsprzedaż

Szanowni Klienci, uprzejmie informujemy, że w sezonie ’Jesień 2017’ wszystkie zamówienia oznaczone jako ‘przedsezonowe’, będą realizowane według kolejności ich złożenia po dniu 10.09.2017r. Pragniemy także poinformować Państwa, że w opisie każdego produktu w naszym sklepie widnieje informacja o terminie wysyłki. Jednakże, kupując jednocześnie (w jednym zamówieniu) cebulki kwiatowe, których wysyłka nastąpi po 10.09.2017r., oraz inne produkty, dostępne całorocznie ‘od ręki’ lub cebulki krokusów jesiennych i zimowitów (które wysyłamy już od 15.08.2017), termin realizacji takiego zamówienia automatycznie utworzy się również po 10.09.2017r. Zabieg taki stosujemy, aby nie musieli Państwo płacić za dwie wysyłki – teraz (przykładowo za same nawozy lub doniczki) oraz po 10.09.2017r. (za cebulki). Jeśli jednak zależy Państwu na tym, aby inne, zamówione razem z cebulkami produkty z naszej oferty nie-cebulkowej zostały wysłane od razu, bardzo prosimy o złożenie na nie oddzielnego zamówienia, a jeśli zdążyli już Państwo zamówić coś razem z cebulkami, ale chcą, by towar nie-cebulkowy został jednak wysłany od razu – prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. UWAGA! Sporadycznie w ciągu trwania każdego sezonu zdarza się, że niektóre odmiany kwiatów, dostępne w okresie przedsezonowym, w trakcie trwania sezonu są jednak niedostępne. Sytuacja taka nie jest częsta i dotyczy zazwyczaj zaledwie kilku odmian kwiatów. Spowodowane jest to zazwyczaj chorobą lub zmarznięciem danej odmiany jeszcze u producentów, przed dostarczeniem przez nich cebul do naszego sklepu. Jeśli w Państwa zamówieniu zdarzy się odmiana, której finalnie nie otrzymamy od producentów z wyżej wymienionych powodów – skontaktujemy się z Państwem i wspólnie znajdziemy wyjście z takiej sytuacji. Serdecznie zapraszamy do składania zamówień przedsezonowych! Zespół Sklepu e-Ogrodniczy.pl

© e-ogrodniczy.pl