Promocje
Krokus Romance (10szt.)
Krokus Romance (10szt.)
3,98 zł 2,79 zł
op.
Tawułka Deutschland (1szt.)
Tawułka Deutschland (1szt.)
6,62 zł 4,63 zł
szt.
Lilia Geneve (1szt.)
Lilia Geneve (1szt.)
5,66 zł 3,96 zł
szt.
Irys Bianca (1szt.)
Irys Bianca (1szt.)
6,90 zł 4,83 zł
szt.
Tulipan Caramba (5szt.)
Tulipan Caramba (5szt.)
8,80 zł 4,40 zł
op.
Tulipan Sparkling Flag (4szt.)
Tulipan Sparkling Flag (4szt.)
6,48 zł 3,24 zł
op.
Tulipan Friendly Fire (5szt.)
Tulipan Friendly Fire (5szt.)
8,40 zł 4,20 zł
op.
Tulipan Żółty Super Cena (50szt.)
Tulipan Żółty Super Cena (50szt.)
44,00 zł 22,00 zł
op.
Narcyz Mount Hood (4szt.)
Narcyz Mount Hood (4szt.)
7,12 zł 4,98 zł
op.
Tulipan Aquilla (3szt.)
Tulipan Aquilla (3szt.)
5,16 zł 2,58 zł
op.
Czosnek Ozdobny Siculum (2szt.)
Czosnek Ozdobny Siculum (2szt.)
2,24 zł 1,57 zł
op.
Rannik zimowy (5szt.)
Rannik zimowy (5szt.)
5,60 zł 3,92 zł
op.

Przelewy24

Zamówienia przedsezonowe

Informacja dotycząca realizacji zamówień przedsezonowych.

Uprzejmie informujemy, że w sezonie ’Jesień 2019’ wszystkie zamówienia zawierające produkty oznaczone statusem ‘przedsprzedaż’ będą realizowane według kolejności ich złożenia, po dniu 02.09.2019 r. (z wyjątkiem wszystkich krokusów kwitnących jesienią oraz zimowitów, które wysyłamy już od połowy sierpnia br.).

Pragniemy także poinformować, że w opisie każdego produktu w naszym sklepie widnieje informacja o przybliżonym terminie wysyłki. Jednakże, kupując jednocześnie cebulki kwiatowe oraz razem z nimi inne produkty dostępne ‘od ręki’, termin realizacji takiego zamówienia automatycznie utworzy się po 02.09.2019 r. (w przypadku zamówień z produktami "od ręki", łączonych z krokusami kwitnącymi jesienią i/lub zimowitami - od połowy sierpnia). Zabieg taki stosujemy, aby nie musieli Państwo płacić za dwie wysyłki.

Jeśli jednak zależy Państwu na tym, aby inne, zamówione razem z roślinami produkty z naszej oferty zostały wysłane od razu, bardzo prosimy o złożenie na nie oddzielnego zamówienia, a w przypadku gdy zdążyli już Państwo złożyć zamówienie, ale chcą, by dostępny towar został wysłany od razu – prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Ważne! W każdym sezonie sprzedaży roślin może zdarzyć się, że wybiórcze odmiany z oferty z powodów niezależnych od naszej firmy nie dotrą do naszego magazynu. Sytuacja taka jest rzadkością i spowodowana jest zepsuciem/przemarznięciem materiału roślinnego jeszcze u producentów i dostawców. Jeśli zaistniała sytuacja będzie dotyczyła Państwa zamówienia - skontaktujemy się przed jego realizacją i poinformujemy o tym fakcie oraz zaproponujemy rozwiązanie takiego problemu tak, aby finalnie byli Państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie.

Zespół Sklepu e-Ogrodniczy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl